Webwinkel Vakdagen 2018

We zijn woensdag 24 januari en donderdag 25 januari 2018 weer aanwezig op de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs, Utrecht. De Webwinkel Vakdagen is een groot vakevenement op het gebied van e-commerce.

Webwinkeliers kunnen op deze dagen weer genoeg kennis en inspiratie opdoen voor marketing, logistiek & fullfillment, webwinkeloplossingen, social media, multichannel- en betaaloplossingen.

Zien we u op de Webwinkel Vakdagen?  

U vindt ons op standnummer 217. Onze stand is in de buurt van de keynotezalen A&B, de VIP-ruimte en het grote cateringplein. Heeft u een specifieke vraag voor ons? Vul het formulier rechts op de pagina in en maak zo een afspraak met één van onze collega's. Mijn collega's staan klaar op onze stand om uw vraag te beantwoorden.

Sessies
Wij verzorgen 14 kennissessies in verschillende sprekerszalen en in onze eigen ambassadeurszaal. Bekijk hieronder het voorlopige programma voor onze sessie op de woensdag en de donderdag.

 

Programma woensdag 24 januari 

Lezingenzaal 3
12.00 - 12.30 uur  Remco Dekkers, CTO | ISM eCompany
 Hoe bouwt u een succesvolle omnichannel-infrastructuur?

Lezingenzaal 4
13.15 - 13.45 uur  Siebren van Bruggen, Team Lead Marketing Intelligence | ISM eCompany
 Hoe u uw data gebruikt om uw klant te leren kennen
15.30 - 16.00 uur  Danny Loeffen,  Conversie-optimalisatie Consultant | ISM eCompany
 Verhoog de conversie met deze tips voor mobiele usability-optimalisatie

Ambassadeurszaal ISM eCompany - Lezingenzaal 7 
12.00 - 12.30 uur  Angelo Ridderhof, Hoofd Marketing | Primera
 Jurjen Jongejan, Sr. Conversie-optimalisatie Consultant | ISM eCompany

 Conversie-case Primera: hoe data en A/B-testen leidt tot structurele omzetgroei 
13.15 - 13.45 uur  Jurjen Jongejan, Sr. Conversie-optimalisatie Consultant | ISM eCompany
 Data en psychologie; zo verdubbelt u uw conversie op mobiel!
15.30 - 16.00 uur  Pim Donkerlo, Eigenaar | Tuincentrum.nl
 De invloed van seizoenen op websitepresentaties

Lezingenzaal 9
15.30 - 16.00 uur  Gideon Schipaanboord, Strategy Director | GuiltyPeople
 Content finds you


 

Sprekers woensdag 24 januari

Remco.pngSiebren.pngDanny site-2.png  

 Angelo.png Jurjen.pngPim_.png

Gideon.png

 

Programma donderdag 25 januari 

Lezingenzaal 1
12.00 - 12.30 uur  Jurjen Jongejan, Sr. Conversie-optimalisatie Consultant | ISM eCompany
 Hoe realiseert u een hoger conversiepercentage op mobiel dan op desktop?
14.45 - 15.15 uur  Kees Beckeringh, Team Lead SEO | ISM eCompany
 Analytics als brug voor resultaatgerichte online marketing 

Lezingenzaal 4
15.30 - 16.00 uur  Sander Berlinski, Digitaal Strateeg | ISM eCompany
 Hét stappenplan voor een toekomstbestendige omnichannel strategie

Lezingenzaal 7
14.00 - 14.30 uur  Jurjen Jongejan, Sr. Conversie-optimalisatie Consultant | ISM eCompany
 Shopping Tomorrow: Datagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: cases van   Ulla Popken, Roompot, Vakanties, Primera en Voetbalshop.nl
14.45 - 15.15 uur  Elles van Leeuwen, Online Marketing Coördinator | Lucardi
 Jurjen Jongejan, Sr. Conversie-optimalisatie Consultant | ISM eCompany
 Datagedreven conversie-optimalisatie bij Lucardi: aanpak, learnings, resultaten en   roadmap

Lezingenzaal 8
14.45 - 15.15 uur  Rob van Vliet,  Team Lead Online Advertising | ISM eCompany 
 De kracht van Google AdWords op de winkelvloer

Lezingenzaal 10
10.30 - 11.00 uur  Gideon Schipaanboord, Strategy Director | GuiltyPeople
 Shopping Tomorrow: Welke bouwstenen heeft u nodig als zelfstandige MKB-retailer   om futureproof te zijn en te blijven?

 

Donderdag 25 januari 

De sprekers

Jurjen.pngKees Beckeringh Team Lead SEO.pngElles.pngRob.pngSander.png Gideon.png