[Webinar] Hoe ontwerpt u een succesvolle Facebook advertising-strategie?

Facebook duim - 150.pngDoor berichten over Facebook-campagnes met fantastische resultaten, gaan veel (online) retailers enthousiast aan de slag met adverteren op het sociale medium. Maar vaak zijn de resultaten teleurstellend.

ISM'er Marissa Koolwijk vertelt daarom in een webinar alles over adverteren op Facebook, zodat ook u uw KPI's ermee kunt behalen.

De webinar over Facebook advertising is op donderdag 12 juli om 14.30 uur en zit vol praktische tips.

 

In 60 minuten leert u:

  • Welke klantfasen relevant zijn voor adverteren op Facebook
  • Waarom u voor het adverteren op Facebook gebruik moet maken van een salesfunnel
  • Hoe u uw advertentiestrategie op de salesfunnel kunt aanpassen

 

Praktische informatie: 

  • Waar: online, dus achter uw bureau
  • Datum: donderdag 12 juli
  • Tijd: van 14.30 – 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie
  • Taal: deze webinar geven we in het Nederlands
  • Aanmelden: formulier op van deze pagina


Spreker

Marissa.png

Marissa Koolwijk, Social Advertising Consultant

Doordat Marissa opgroeide met MSN en Hyves wilde ze zich tijdens haar studie meer verdiepen in social media. Inmiddels houdt ze zich dagelijks bezig met het beheren van socialmedia-campagnes voor klanten als Vingino, Duifhuizen, Lucardi en Zinzi. Van indrukwekkende brandingcampagnes tot kleinschalige advertenties gericht op verscheidene doelen.