[Webinar] Een succesvolle integratie tussen e-mailmarketing en social media-advertising

social-media-763731_1920.jpg

Dat u datasilo's moet elimineren, leest u in vrijwel elk marketingartikel over datagebruik. Er zijn immers legio aan voordelen van het combineren van data.  Maar hoe gaat er in de praktijk mee aan de slag? In deze webinar laat ISM'er Alain van den Donk zien hoe u data van e-mailmarketing en social media advertising toepast voor campagnes. 
 
 
Door de data uit beide kanalen te combineren, verkrijgt u een completer beeld van uw (potentiĆ«le) klanten. Alain laat zien hoe u met de data campagnes voor beide kanalen optimaliseert, het aantal nieuwsbriefleden vergroot en relevanter publiek bereikt met social media advertising. 
 
Alain geeft u ook een kijkje in de toekomst van het social media en de mogelijkheden van Facebook Messenger. Dit marketingkanaal groeit hard in de Verenigde Staten. Zou dit in Nederland net zo populair worden?
 
De webinar is op donderdag 25 juli om 14:30 uur. 

 

In 60 minuten leert u:

  • Het basisbegrip van social media advertising en waarom het belang van adverteren op social media toeneemt 
  • Op welke manieren uw e-mailmarketing en uw social media advertising kanalen elkaar kunnen versterken
  • Hoe u meer nieuwsbriefabonnees verkrijgt met behulp van social media advertising

Praktische informatie:

  • Waar: online, dus achter uw bureau
  • Datum: donderdag 11 juli
  • Tijd: van 14.30 - 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel
  • Taal: deze webinar geven we in het Nederlands
  • Aanmelden: formulier op deze pagina

Spreker


Alain van den DonkAlain van den Donk, Social Advertising Consultant  

Alain is Social Advertising Consultant bij ISM eCompany, met ruim twee jaar ervaring in social media advertising via kanalen als Facebook, Instagram en LinkedIn. Door het opzetten van gelaagde campagnes weet hij hoe je met social media een verschil kan maken in iedere stap van de klantreis. Dankzij datagedreven werken leert hij wat werkt voor zijn klanten en zorgt hij voor blijvende verbetering van de prestaties van de campagnes.