[Webinar] Best practices voor een webwinkel op Magento

Webinar20181115_hubspot

Met standaard Magento voldoet uw webwinkel niet aan de hoge verwachtingen van Nederlandse consumenten. Snelheid, gebruiksvriendelijkheid, vindbaarheid; tijdens deze webinar vertelt ISM'er Romy Kuijper hoe u verwachtingen op deze onderwerpen overtreft met best practices met Magento. 

U haalt u niet het maximale uit uw SEO-activiteiten zonder technische aanpassingen, meer bezoekers haken sneller af in het bestelproces doordat het standaard bestelproces niet gebruiksvriendelijk is, u meet niet exact hoe uw bezoekers zich gedragen in uw webwinkel waardoor u hen niet echt goed leert kennen. Daarnaast veroorzaken de hoeveelheid integraties lange laadtijden wat negatief is voor de conversie, zijn nieuwe integraties vaak geen optie vanwege de complexiteit of het duurt lang voordat integraties zijn gerealiseerd. Kortom, met standaard Magento haalt u niet direct het maximale uit e-commerce.   

Hoe haalt u wel het maximale uit uw Magento 2-webwinkel? Op basis van onze ervaring, expertise en honderden A/B-testen toont E-commerce Consultant Romy best practices voor een Magento-webwinkel in een speciaal daarvoor ingerichte omgeving.  

De webinar is op donderdag 19 september om 14:30 uur. 

 

In 60 minuten leert u:

  • De Magento-optimalisaties op het gebied van SEO, analytics, integraties en design
  • Waarmee u aan de slag moet met uw Magento-webwinkel 
  • De theorie├źn en ziet A/B-testen die u kunt gebruiken in argumentatie waarom standaard Magento niet voldoet

Praktische informatie:

  • Waar: online, dus achter uw bureau
  • Datum: donderdag 19 september
  • Tijd: van 14.30 - 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel
  • Taal: deze webinar geven we in het Nederlands
  • Aanmelden: formulier op deze pagina

 


 

Spreker

Romy Kuijper_sprekerRomy Kuijper, E-commerce Consultant

Sinds een jaar is Romy Kuijper bij ons E-commerce Consultant voor klanten als Budgetplan en Topa . Hiervoor was ze Conversiemanager bij Coolblue. Haar kennis voor het optimaliseren van webwinkels past ze nu toe bij de bouw van de webwinkels van onze klanten. Naast E-commerce Consultant is Romy product owner van onze best practice, een Magento accelerator die zorgt dat webwinkels van onze klanten direct voldoen aan de hoogste vereisten in de markt.