[Webinar] Online marketingstrategie opstellen: overbodig of broodnodig?

Webinar_20180913_hubspot

Veel organisaties doen maar wat met online marketing. Kanalen worden ad hoc ingezet of campagnes weer uitgezet omdat ze niet rendabel zijn. Het lijkt wel dat alles zo snel verandert dat een plan maken onbegonnen werk lijkt. Maar dat is natuurlijk niet zo. Zonder een plan en gedegen strategie zal het maximale nooit uit online marketing gehaald worden. 

De webinar van ISM'er Sander Lems is op donderdag 13 september om 14.30 uur. Na afloop weet u welke stappen genomen moeten worden om tot een gedegen en onderbouwde online marketingstrategie te komen en deze up to date te houden.

 

In 40 minuten leert u:

  • Welke stappen doorlopen moeten worden om tot een strategie te komen
  • Wie en wat u nodig heeft om die stappen te doorlopen
  • Een concrete aanpak om zelf (evt. met hulp) tot een datagedreven online marketingstrategie te komen voor uw organisatie

Praktische informatie: 

  • Waar: online, dus achter uw bureau
  • Datum: donderdag 13 september
  • Tijd: van 14.30 – 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailer of merk
  • Taal: deze webinar geeft Sander in het Nederlands
  • Aanmelden: formulier op deze pagina


Spreker

 

Sander Lems-1

Sander Lems, Online marketing strateeg

Sander is Online Marketing Strateeg bij ISM eCompany. In deze rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken, opstarten en finetunen van de online marketingstrategie. Door zijn 10+ jaar ervaring in vrijwel elke e-commerce (online marketing) discipline, zowel op adviserend als uitvoerend gebied, is hij in staat om iedere e-commerce of omnichannel organisatie te helpen in het maken en optimaliseren van een gedegen online marketingstrategie.