[Webinar] De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

chess-316658_1280

Allerlei online marketingkanalen inzetten zodat de prestaties van de webshop toenemen, maar geen duidelijke strategie voor de inzet van de kanalen hebben; het komt heel vaak voor. En dat is zonde, want zonder datagedreven strategie haalt u niet het maximale uit online marketingkanalen.  

Wat is er nodig om een goede online marketingstrategie op te stellen? ISM'er Kees Beckeringh legt het uit in een webinar. Hij laat zien hoe u de bedrijfsstrategie vertaalt, het See Think Do Care-model van Google gebruikt als fundament, welke data u nodig heeft en wat goede KPI's zijn.

De webinar is op donderdag 5 september om 14:30 uur. Na afloop kunt u de genoemde bouwstenen spiegelen aan uw eigen organisatie en zo de kansen en verbeterpunten te benoemen voor hun eigen online marketingstrategie.

 

In 60 minuten leert u:

  • Waarom een goede online marketingstrategie onmisbaar is
  • Hoe u data van de gehele klantreis analyseert voor de strategie
  • Met welke KPI's u het succes van uw online marketingstrategie meet  

Praktische informatie:

  • Waar: online, dus achter uw bureau
  • Datum: donderdag 5 september
  • Tijd: van 14.30 - 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel
  • Taal: deze webinar geeft Kees in het Nederlands
  • Aanmelden: formulier op deze pagina

 


 

Spreker

Kees Beckeringh_sprekerKees Beckeringh, Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. 

Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen.