[Webinar] Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

klantdata-expertgroep-CDM-ShoppingTomorrow-2

Stop met het denken in losse online marketingkanalen, want hierdoor behaalt u niet het maximale resultaat. Start met het creëren van een 360° klantprofiel. In deze webinar legt ISM'er Patty Bastiaansen uit hoe u dat doet. 

 

U zet allerlei online marketingkanalen in om uw doelgroep te bereiken. En daardoor verzamelt u per kanaal inzicht over uw klant. Maar hoe combineert u nu data uit al die kanalen zodat u meer inzicht krijgt in online klantgedrag? En hoe zet u deze inzichten om naar concrete personalisaties in de gehele klantreis? Hier gaat Patty op in en ze geeft tips om er zelf mee aan de slag te gaan. De webinar is op donderdag 16 mei om 14.30 uur

 

In 60 minuten leert u:

  • Het belang van een centraal klantbeeld voor personalisatie
  • Hoe u een centraal klantbeeld creëert
  • Hoe u de klantreis personaliseert
  • Welke vragen u uzelf moet stellen als u aan de slag wilt met personalisatie

 

Praktische informatie: 

  • Waar: online, dus achter uw bureau
  • Datum: donderdag 16 mei
  • Tijd: van 14.30 – 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel
  • Taal: deze webinar geeft Sien in het Nederlands
  • Aanmelden: via het formulier op deze pagina


Spreker

Patty Bastiaansen_site.jpg

Patty Bastiaansen, CRO & Webanalytics Consultant

Patty's passie voor het vak ontstond 5 jaar geleden in haar rol als conversiespecialist bij Bax Music. Inmiddels helpt Patty in haar rol als Marketing Intelligence & Conversieoptimalisatie Consultant grote online spelers als Hunkemöller, Omoda en Youfone bij het structureel verhogen van de conversie op basis van een datagedreven aanpak. Daarnaast houdt zij zich bezig met het optimaliseren van de gehele klantreis op basis van een 360 graden klantprofiel om klanten een steeds persoonlijkere en relevantere ervaring te bieden.