[Webinar] Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

klantdata-expertgroep-CDM-ShoppingTomorrow-2

Stop met het denken in losse online marketingkanalen, want hierdoor behaalt u niet het maximale resultaat. Start met het creëren van een 360° klantprofiel. In deze webinar legt ISM'er Siebren van Bruggen uit hoe u dat doet. 

U zet allerlei online marketingkanalen in om uw doelgroep te bereiken. En daardoor verzamelt u per kanaal inzicht over uw klant. Maar hoe combineert u nu data uit al die kanalen zodat u meer inzicht krijgt in online klantgedrag? En hoe zet u deze inzichten om naar concrete personalisaties in de gehele klantreis? Hier gaat Siebren op in en hij geeft tips om er zelf mee aan de slag te gaan. De webinar is op donderdag 16 mei om 14.30 uur

 

In 60 minuten leert u:

  • Het belang van een centraal klantbeeld voor personalisatie
  • Hoe u een centraal klantbeeld creëert
  • Hoe u de klantreis personaliseert
  • Welke vragen u uzelf moet stellen als u aan de slag wilt met personalisatie

 

Praktische informatie: 

  • Waar: online, dus achter uw bureau
  • Datum: donderdag 16 mei
  • Tijd: van 14.30 – 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel
  • Taal: deze webinar geeft Siebren in het Nederlands
  • Aanmelden: via het formulier op deze pagina


Spreker

Siebren van Bruggen_site

Siebren van Bruggen, Team Lead Marketing Intelligence

Siebren is gefascineerd door het gedrag van consumenten en de toenemende mogelijkheden voor e-commerce om dit gedrag met data in kaart te brengen. Met zijn team achterhaalt hij dagelijks inzichten uit data om daarmee customer journeys te optimaliseren en te personaliseren. als Team Lead Marketing Intelligence bij ISM eCompany is hij verantwoordelijk voor het opzetten en uitdragen van de Marketing Intelligencestrategie.