[Webinar] Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

klantdata-expertgroep-CDM-ShoppingTomorrow-2

Stop met het denken in losse online marketingkanalen, want hierdoor behaalt u niet het maximale resultaat. Start met het creëren van een 360° klantprofiel.

Tijdens zijn webinar legt ISM'er Siebren van Bruggen uit hoe u inzichten uit uw klantdata haalt en deze inzichten omzet naar concrete personalisaties in de gehele klantreis.

De webinar van Siebren is op donderdag 1 november om 14.30 uur. Na afloop weet u waarom u zonder centraal klantbeeld niet kunt personaliseren. En heeft u tips om hiermee aan de slag te gaan.

In 60 minuten leert u:

  • Het belang van een centraal klantbeeld voor personalisatie
  • Hoe u een centraal klantbeeld creërt
  • Hoe u de customer journey personaliseert
  • Welke vragen u uzelf moet stellen als u aan de slag wilt met personalisatie

 

Praktische informatie: 

  • Waar: online, dus achter uw bureau
  • Datum: donderdag 1 november
  • Tijd: van 14.30 – 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie of merkfabrikant
  • Taal: deze webinar geeft Siebren in het Nederlands
  • Aanmelden: via het formulier op deze pagina


Spreker

Siebren van Bruggen_site

Siebren van Bruggen, Team Lead Marketing Intelligence

Siebren is gefascineerd door het gedrag van consumenten en de toenemende mogelijkheden voor e-commerce om dit gedrag met data in kaart te brengen. Met zijn team achterhaalt hij dagelijks inzichten uit data om daarmee customer journeys te optimaliseren en te personaliseren. als Team Lead Marketing Intelligence bij ISM eCompany is hij verantwoordelijk voor het opzetten en uitdragen van de Marketing Intelligence strategie.