[Webinar] Hoe u uw data gebruikt om uw klanten te leren kennen

 

 

Stop met het denken in losse online marketingkanalen, want hierdoor behaalt u niet het maximale resultaat. Start met het optimaliseren en personaliseren van de customer journey. 

Tijdens zijn webinar legt ISM'er Siebren van Bruggen uit hoe u inzichten uit uw klantdata haalt en deze inzichten omzet naar concrete acties. 

De webinar van Siebren is op donderdag 19 april om 14.30 uur

In 60 minuten leert u:

  • Waarom een centraal klantbeeld zo belangrijk is
  • Hoe u erachter komt wie uw belangrijkste klanten zijn
  • Hoe u een data-driven persona opstelt

Praktische informatie: 

  • Waar: online, dus achter uw bureau
  • Datum: donderdag 19 april
  • Tijd: van 14.30 – 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie
  • Taal: deze webinar geven we in het Nederlands
  • Aanmelden: formulier op deze pagina


Spreker

Siebren van Bruggen_site.png

Siebren van Bruggen, Team Lead Marketing Intelligence

Siebren is gefascineerd door het gedrag van consumenten en de toenemende mogelijkheden voor e-commerce om dit gedrag met data in kaart te brengen. Met zijn team achterhaalt hij dagelijks inzichten uit data om daarmee customer journeys te optimaliseren en te personaliseren. als Team Lead Marketing Intelligence bij ISM eCompany is hij verantwoordelijk voor het opzetten en uitdragen van de Marketing Intelligence strategie.