[Webinar] Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing: zo pakt u het aan!

webinar_email_20181213Hoe weet u wat de beste tijd is om een e-mailmarketingcampagne te versturen? Of welk onderwerpregel zorgt voor de hoogste openingsratio? Het antwoord ligt voor de hand: door te testen. Maar hoe pakt u A/B-testen in e-mailmarketing aan? Daar gaat de webinar op donderdag 13 december om 14.30 uur over.  

Door veranderingen te A/B-testen weet u beter welke veranderingen zorgen voor betere resultaten. Kortom, u kunt datagedreven beslissingen maken. ISM'er Monique Zwanenburg laat zien waarom juist in e-mailmarketing A/B-testen zo waardevol is, en hoe u het aanpakt.  Na afloop weet u wat de zijn fases van succesvol A/B-testen in e-mailmarketing zijn. 

 

In 60 minuten leert u:

  • Waarom A/B-testen binnen e-mailmarketing zo waardevol is
  • De vier redenen waarom u moet A/B-testen binnen e-mailmarketing 
  • Hoe u A/B-testen binnen e-mailmarketing aanpakt
  • De zes fases van A/B-testen in e-mailmarketing

 

Praktische informatie: 

  • Waar: online, dus achter uw bureau
  • Datum: donderdag 13 december
  • Tijd: van 14.30 – 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of B2B-organisatie met e-commercee ambities
  • Taal: deze webinar geeft Monique in het Nederlands
  • Aanmelden: via het formulier op deze pagina


Spreker

Monique Zwanenburg_site

Monique Zwanenburg, E-mailmarketing Consultant 

Monique heeft brede kennis van online marketing, maar loopt vooral warm voor e-mailmarketing. Het biedt namelijk veel mogelijkheden waarin ze haar creativiteit kwijt kan. Ook zijn de resultaten snel en goed meetbaar, zodat ze volop kansen kan spotten en benutten. Alles om de juiste mix van content, personalisatie en timing te ontdekken. Dit doet ze onder andere voor Zinzi, Colourful Rebel en State of Art.