[Webinar] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

Webinar_20180705U haalt niet het maximale uit e-mailmarketing als u enkel een nieuwsbrief verstuurt. Tevens is e-mailmarketing geen eenmalig project. Het is een proces waarin u doorlopend met de juiste analyses de resultaten optimaliseert om structureel de omzet uit uw e-mailmarketingactiviteiten te vergroten.  Deze webinar laat u zien hoe u dit aanpakt.

 

Tijdens deze webinar vertelt ISM'er Michelle Brinkhuis waarom u aan de slag moet met automatische campagnes, welke KPI's essentieel zijn en welke analyses u helpen bij het ontdekken van pijnpunten in al uw e-mailmarketingactiviteiten.

De webinar bevat allerlei praktijkvoorbeelden en tips. Kortom: een webinar die u handvatten geeft om de omzet uit uw e-mailmarketingcampagnes te boosten.   

De webinar van Michelle is op donderdag 18 oktober om 14.30 uur. Na afloop van de webinar begrijpt u waarom kleine verbeteringen een groot effect kunnen hebben.

In 60 minuten leert u:

  • Hoe u uw e-mail KPI's bepaalt en meet
  • Wat de grootste pijnpunten zijn binnen de e-mail funnel
  • Hoe u uw verbeterpunten prioriteert
  • Waarom A/B-testen van belang zijn voor uw e-mailmarketing

Praktische informatie: 

  • Waar: online, dus achter uw bureau
  • Datum: donderdag 18 oktober
  • Tijd: van 14.30 – 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie
  • Taal: deze webinar geven we in het Nederlands
  • Aanmelden: formulier op deze pagina


Spreker

Michelle Brinkhuis_site

Michelle Brinkhuis, E-mailmarketing & Marketing-automation Consultant

Michelle is E-mailmarketeer bij ISM eCompany. In haar rol helpt zij retailers en merken met het uitdenken van de ideale e-mail marketing strategie. 

Met ruim 8 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mail marketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.