[Webinar] Sitespeed: geen tijd te verliezen

time-731110_1920.jpgHet grootste obstakel dat consumenten ervaren met hun bezoek aan webshop via hun mobiele apparaten is langzame pagina’s. Maar liefst 53 procent van de bezoekers verlaat een webshop met een laadtijd langer dan 3 seconden. De meeste webshops redden deze maximale laadtijd niet en missen dus veel omzet.


Als e-commercemanager of marketeer hoeft u niet te weten hoe u technisch ervoor zorgt dat een webshop sneller laadt. Maar u moet wel identificeren waar en waarom een pagina langzaam laadt, zodat u een developer gericht advies kan geven. ISM'er Patty Bastiaansen laat tijdens haar webinar zien hoe zij dit samen met Primera heeft aangepakt en wat 1 seconde snellere laadtijd u op kan leveren.

De webinar van Patty is op donderdag 4 april om 14.30 uur. Na afloop weet u alles van laadtijdoptimalisatie. 

 

In 60 minuten leert u:

  • Wat de impact van laadtijd op conversie is
  • Wat de belangrijkste KPI's zijn
  • Hoe u de belangrijkste laadtijd KPI's optimaliseert
  • Resultaten aan de hand van een case

Praktische informatie: 

  • Waar: online, dus achter uw bureau
  • Datum: donderdag 4 april
  • Tijd: van 14.30 – 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merk of groothandel
  • Taal: deze webinar geeft Patty in het Nederlands
  • Aanmelden: formulier op deze pagina


Spreker

Patty Bastiaansen_site.jpg

Patty Bastiaansen, Webanalytics & Conversie-optimalisatie Consultant

Patty Bastiaansen werkt als Webanalytics & Conversie-optimalisatie Consultant bij ISM eCompany. Haar passie voor conversie-optimalisatie is begonnen bij Bomont en Bax-shop. Als online marketeer en later conversiespecialist houdt zij zich bezig met het analyseren van bezoekersgedrag en op basis hiervan kansen te ontdekken die bijdragen aan de optimalisatie van het rendement van de webshop.

In 2017 heeft zij een switch gemaakt naar bureauzijde en adviseert zij klanten hoe zij meer omzet uit hun webshop kunnen halen. Patty werkt voor (online) retailers als Colourful Rebel, Hunkemöller, Zinzi en Omoda.