[Webinar] De aanpak voor succesvol A/B-testen

Webinar_20180830

A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digitale omzet wil verhogen. Variant A met variant B vergelijken klinkt heel simpel, maar de uitvoering blijkt toch vaak ingewikkeld te zijn. Deze webinar laat u zien hoe u dit aanpakt.

Tijdens haar webinar legt ISM'er Mayke van de Ven uit wat het belang is van A/B-testen en hoe u een test correct opzet.  

A/B-testen is tegenwoordig erg populair en tools maken het eenvoudig om een test op te zetten. Er zijn echter een aantal elementen waarmee u rekening dient te houden bij de opzet van een A/B-test. Niet correct een dergelijke test opzetten betekent dat u resultaten gaat interpreteren die niet weergeven wat u wilde meten.  Een verkeerde conclusie is dan snel getrokken. 

De webinar van Mayke is op dinsdag 11 september om 14.30 uur.  Na afloop van de webinar weet hoe u een succesvolle A/B-test uitvoert. 

In 60 minuten leert u:

  • De 6 stappen om een succesvolle A/B-test op te zetten
  • Waar een goede hypothese aan moet voldoen en waarom dit zo belangrijk is
  • Hoe u een testplan opstelt

Praktische informatie:

  • Waar: online, dus achter uw burean
  • Datum: dinsdag 11 september
  • Tijd: van 14.30 - 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie of merkfabrikant
  • Taal: deze webinar geven we in het Nederlands
  • Aanmelden: formulier op deze pagina

Spreker

Mayke van de Ven_siteMayke van de Ven, Webanalytics & Conversie-optimalisatie Consultant

Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorie├źn zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkt onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.