Waarom bereikt u niet die felbegeerde topposities in relevantie zoekresultaten? Het antwoord is heel divers. In deze masterclass gaan we in op allerlei aspecten die hiermee te maken hebben: denk aan de impact van SEO (zoekmachine-optimalisatie) op de organisatie, linkbuilding, trends, en optimalisatie van landingpagina's. Kortom: deze masterclass zit vol concrete handvatten die u helpen succesvol te zijn met SEO.
Na de masterclass:
- Weet u waar een goed SEO-team aan moet voldoen
- Weet u hoe u een succesvolle linkbuilding-strategie opzet
- Kunt u linkbuilding in de praktijk brengen
- Weet u hoe u zorgt dat uw landingspagina een match is met de zoekintenties van uw klant
- Weet u wat de trends en ontwikkeling zijn op het gebied van voicesearch
Deze masterclass is perfect als u:
- Werkzaam bent bij een (online) retailer of merk
- Houdt van praktische tips die u direct kunt toepassen
- Niet verder komt met uw linkbuildingstrategie
- Uw SEO-team optimaal wil laten presteren
Let op:
- Deze masterclass is alleen voor e-commercemanagers, CEO's, CMO's, SEO-specialisten en marketeers die werken bij een B2C-retailer of B2C-merk.
- Alle sessies worden gegeven in het Nederlands.
Programma op 21 juni
10.15 - 10.45 uur | Inloop |
10.45 - 11.00 uur | Opening |
11.00 - 11.45 uur | Een succesvol SEO-team: dit zijn de onmisbare ingrediƫnten |
11.45 - 12.30 uur | Zo zet u een succesvolle linkbuilding-strategie op |
12.30 - 13.15 uur | Pauze met lunch! |
13.15 - 14.00 uur | Zo optimaliseert u landingspagina's voor meer verkeer |
14.00 - 14.20 uur | Linkbuilding in de praktijk |
14.20 - 14.40 uur | Zoeken en shoppen via voice: doen we onze online aankopen straks zonder muisklik? |
14.40 - 15.00 uur | Interactieve afsluiting van masterclass |
Locatie
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam
Sprekers
Een succesvol SEO-team: dit zijn de onmisbare ingrediƫnten

Kees Beckeringh, Team Lead SEO
In 7 jaar werken als SEO-consultant en later als Team Lead SEO heeft Kees veel ontwikkelingen in SEO meegemaakt. Sinds hij bij ons in 2014 begon met werken geeft hij dagelijks strategisch SEO-advies voor Open32, Heuts, Lucardi, Duifhuizen en Casa Shops. Daarnaast houdt Kees zich bezig met het managen van het SEO-team en deelt hij regelmatig zijn kennis als blogger en spreker op events.
Zo zet u een succesvolle linkbuilding-strategie op

Mark heeft meerdere jaren ervaring met het optimaliseren van webshops om beter vindbaar te worden in de zoekresultaten (SEO). Hij houdt nauwlettend de voortgang van projecten in de gaten om het gewenste eindresultaat voorbij te streven. Mark blijft op de hoogte van de laatste SEO-trends door het volgen van seminars, webinars en het lezen van blogs. Daarnaast publiceert hij regelmatig SEO gerelateerde artikelen om zijn kennis te delen.
Zo optimaliseert u landingpagina's voor meer organische verkeer

Jens is gespecialiseerd in e-commerce SEO met focus op on-page optimalisatie (content en techniek). Voor klanten als Handyman, Condoom-Anoniem en Tuincentrum.nl is hij verantwoordelijk voor de organische groei.
Linkbuilding in de praktijk

Mark heeft meerdere jaren ervaring met het optimaliseren van webshops om beter vindbaar te worden in de zoekresultaten (SEO). Hij houdt nauwlettend de voortgang van projecten in de gaten om het gewenste eindresultaat voorbij te streven. Mark blijft op de hoogte van de laatste SEO-trends door het volgen van seminars, webinars en het lezen van blogs. Daarnaast publiceert hij regelmatig SEO gerelateerde artikelen om zijn kennis te delen.
Zoeken en shoppen via voice: doen we onze online aankopen straks zonder muisklik?

Kees Beckeringh, Team Lead SEO
In 7 jaar werken als SEO-consultant en later als Team Lead SEO heeft Kees veel ontwikkelingen in SEO meegemaakt. Sinds hij bij ons in 2014 begon met werken geeft hij dagelijks strategisch SEO-advies voor Open32, Heuts, Lucardi, Duifhuizen en Casa Shops. Daarnaast houdt Kees zich bezig met het managen van het SEO-team en deelt hij regelmatig zijn kennis als blogger en spreker op events.