Masterclass online marketingstrategie op 17 mei

17 mei 2018 | Van Nelle Fabriek te Rotterdam
_Highres (55 van 119)Het kan bijzonder uitdagend zijn om bedrijfsdoelstellingen te vertalen naar een online marketingroadmap. Want hoe brengt u de strategie in kaart waarmee u het maximale uit uw budget haalt en uw doelstelling behaalt? De gratis masterclass die we organiseren op 17 mei, geeft u handvatten waarmee u een datagedreven roadmap opstelt. Na afloop weet u hoe u maximale ROI behaalt uit uw online marketingactiviteiten. 

Het opstellen van een roadmap hoeft niet uitdagend te zijn. In deze masterclass passen we theorie, data, kennis en ervaring toe op een case van een multibrand retailer en een merk. Beide cases hebben hun eigen uitdagingen, waardoor de invulling van de roadmap verschilt. We laten u zien hoe u zorgt voor de juiste data, deze analyseert en vertaalt naar acties voor verschillende online marketingkanalen. 

 

Na de masterclass:

  • Weet u hoe u de haalbaarheid van een doelstelling toetst
  • Weet u hoe u een ambitieuze, maar realistische doelstelling op basis van budget bepaalt
  • Weet u hoe u dit kunt toepassen naar online marketingactiviteiten
  • Heeft u een concrete aanpak om zelf tot een datagedreven online marketingroadmap te komen voor uw organisatie

Deze masterclass is perfect als u:

  • Werkzaam bent bij een (online) retailer of merk
  • Verantwoordelijk bent voor de strategie en inzet van online marketingkanalen en campagnes
  • Houdt van praktische tips die u direct kunt toepassen

Let op:

  • Deze masterclass is alleen voor e-commercemanagers, CEO's, CMO's, e-commercemanagers en marketeers die werken bij een B2C-retailer of B2C-merk
  • Alle sessies worden gegeven in het Nederlands  
  • Vol is vol.

Programma op 17 mei

10.00 - 10.30 uur    Inloop
10.30 - 11.00 uur   Opening & introductie case multibrand 
11.00 - 12.15 uur   Case multibrand - SEO, SEA, Social & Display, E-mail
12.15 - 12.30 uur   Samenvatting case multibrand
12.30 - 13.15 uur    Pauze
13.15 - 13.30 uur   Introductie case monobrand
13.30 - 14.50 uur   Case monobrand - SEO, SEA, social en display advertising, e-mailmarketing
14.50 - 15.15 uur   Samenvatting case monobrand en afsluiting


Locatie
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam


Sprekers

 

Sander Lems
Sander Lems, Online Marketing Strateeg

In een zowel adviserende als uitvoerende rol heeft Sander de afgelopen jaren veel gerenommeerde webwinkels geholpen met het realiseren van hun doelstellingen.

Doordat Sander ervaring heeft in vrijwel elke online marketingdiscipline, kan hij optimaal de inzet van online verkeerskanalen, webanalytics en conversie-optimalisatie verzorgen.

 
 
 
 
 
Kees Beckeringh Team Lead SEOKees Beckeringh, Team Lead SEO 
 
In 7 jaar werken als SEO-consultant en later als Team Lead SEO heeft Kees veel ontwikkelingen in SEO meegemaakt. Sinds hij bij ons in 2014 begon met werken geeft hij dagelijks strategisch SEO-advies voor Open32, Heuts, Lucardi, Duifhuizen en Casa Shops. Daarnaast houdt Kees zich bezig met het managen van het SEO-team en deelt hij regelmatig zijn kennis als blogger en spreker op events.
 
 
 
 
 
 

RobRob van Vliet, Team Lead Online Advertising

Rob is Team Lead Online Advertising en helpt, samen met zijn team om maximaal resultaat uit het online advertentiebudget van klanten te halen. Rob is een resultaatgerichte consultant die gedreven door innovatie en data de online advertisingkanalen van klanten als Lucardi, OPEN32 en Vingino optimaliseert. 

 
 
 
 
 
 

 
Sanne Draaijer-1Sanne Draaijer, Online Display Advertising Consultant

Sanne is onze Online Display Advertising Consultant en is verantwoordelijk voor het vergroten van de online branding van onze klanten. Daarnaast adviseert ze klanten hoe zij het maximale uit hun display-en videocampagnes kan halen. Sanne werkt onder andere voor: Zinzi, 123steigerhout, Casa, Lucardi, Duifhuizen en Horloge.nl.

 

 

 

 

Siebren van Bruggen_site

Siebren van Bruggen, Team Lead Marketing Intelligence

Siebren is gefascineerd door het gedrag van consumenten en de toenemende mogelijkheden voor e-commerce om dit gedrag met data in kaart te brengen. Met zijn team achterhaalt hij dagelijks inzichten uit data om daarmee customer journeys te optimaliseren en te personaliseren. als Team Lead Marketing Intelligence bij ISM eCompany is hij verantwoordelijk voor het opzetten en uitdragen van de Marketing Intelligence strategie.