Masterclass conversie-optimalisatie op 23 november

23 november 2017 | Van Nelle Fabriek te Rotterdam

Waarom heeft de ene webshop een conversie van 4 procent en de andere webshop in dezelfde sector slechts een conversie van 1 procent? Dat verschil leert u tijdens deze totaal vernieuwde masterclass aan de hand van diverse theorieën, methodieken en conversietools en workshops.

In de nieuwe masterclass wordt u meegenomen in het totale conversie-optimalisatieproces. U leert in een workshop hoe u Google Analytics-analyses maakt waarmee u omzetlekken ontdekt en hoe u conversiekansen prioriteert. Verder vertellen specialisten hoe u begint met A/B-testen, waar u op moet letten met optimalisatie voor de smartphone, hoe u een snelle webshop realiseert en tegelijkertijd elke bezoeker verleidt tot een aankoop!

Er is veel aandacht voor inspirerende cases, concrete conversietips en praktijkvoorbeelden. Neem deel aan deze masterclass en boost uw online conversie!

Na de masterclass:

  • Weet u de definitie en verschillende vormen van conversie binnen een webshop
  • Weet u exact wat nodig is om de conversie van uw webshop te verhogen
  • Heeft u een overzicht van verschillende (gratis) tools die bij conversieverhoging kunnen worden ingezet 
  • Is duidelijk welke stappen u moet doorlopen voor succesvolle conversie-optimalisatie  
  • Weet u welke onderdelen van een webshop de grootste impact op de conversie hebben 

Deze masterclass is perfect als u:

  • Werkzaam bent bij een (online) retailer of merk
  • Omzetlekken in uw webshop wilt dichten
  • Aan de slag wilt met A/B-testen
  • Houdt van praktische tips die u direct kunt toepassen

Let op:

  • Alleen e-commercemanagers, CEO's, CMO's, conversiespecialisten en marketeers die werkzaam zijn in de B2C-retailsector kunnen zich aanmelden voor deze masterclass.
  • De masterclass wordt gegeven in het Nederlands.

 

Programma op 23 november


10.15 - 10.45 uur   Inloop
10.45 - 11.00 uur   Introductie conversie-optimalisatie
11.00 - 11.45 uur   Conversie-optimalisatie: hoe pakt u dat aan?
11.45 - 12.05 uur   Mini workshop: verbeterpunten onderbouwen en prioriteren
12.05 - 12.30 uur   Mini workshop: onmisbare Google Analytics-analyses
12.30 - 13.15 uur   Gezonde lunch 
13.15 - 13.45 uur   Mobile usability
13.45 - 14.05 uur   Hoe u begint met A/B-testen
14.05 - 14.10 uur   Korte pauze
14.10 - 14.30 uur   Sitespeed: geen tijd te verliezen
14.30 - 15.00 uur   Boost uw conversie door online verleidingstechnieken
15.00 - 15.10 uur   Afsluiting
15.10 - 16.00 uur   Borrel

 

Locatie

Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam


Sprekers

 

Jurjen site.png

Jurjen Jongejan, Sr. Conversie-optimalisatie Consultant 

Jurjen is manager, spreker, blogger, maar vooral: conversie-optimalisatie specialist. Hij heeft ruim 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie. Hij helpt (online) retailers en merken om de conversie structureel te verhogen. 

Jurjen richtte bij ISM de online marketingafdeling op en geeft als Online Marketing Director leiding aan een team van ruim 35 e-commerce marketeers.
 
 
 


 
Wouter team lead.pngWouter Wensing, Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter is onze Team Lead Conversion & Webanalytics. Zijn werkzaamheden bestaan onder andere uit het uitzetten van- en adviseren op het gebied van full-service conversie-optimalisatie trajecten.

 

 

 

 

 
 
Danny site-2.pngDanny Loeffen, Webanalytics & Conversie-optimalisatie Consultant

Danny is specialist op het gebied van onder andere uit het uitzetten van- en adviseren op het gebied van full-service conversie-optimalisatie trajecten. Daarnaast houdt hij zich bezig met Usability onderzoeken en A/B Testen.

 

 

 

 

 
 
Patty Bastiaansen site.pngPatty Bastiaansen, Webanalytics & Conversie-optimalisatie Consultant

De passie voor conversie-optimalisatie is voor Patty begonnen bij Bomont en Bax-shop. Ze wilt altijd goed op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen in datagedreven conversie-optimalisatie. Voor haar klanten Colourful Rebel, Fred de la Bretoniere, Kookwinkel en Jeroen Beekman maakt zij daarom het verschil.