Wij zijn aanwezig bij Shopping Today op 19 september 

 

shopping today-1

In DeFabrique in Utrecht vindt op donderdag 19 september Shopping Today plaats. Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de e-commercebranche? Kom dan naar dit event. Wij zijn aanwezig met drie sessies. 

 

Sessies en sprekers 

Case van den Assem: Van strategie tot executie: hoe een klantgerichte strategie voor 20 procent groei heeft gezorgd


Tijd: Nog niet bekend
Locatie: Nog niet bekend

De schoenenbranche lijkt zo nu en dan meer op een western film dan een gezonde markt: meer- en meer partijen die vechten om een stukje marktaandeel en een race naar de bodem met steeds hogere kortingen en prijsstunters. Na een turbulent jaar besloot het familiebedrijf van den Assem dat het tijd was voor een nieuwe koers. In een recordtijd wist de schoenenretailer de klant en klantreis te analyseren en een toekomstbestendige strategie te formuleren. Het resultaat? 20 procent omzetgroei, een nieuwe manier van werken en bovenal vertrouwen in een rooskleurige toekomst.  

Sander Berlinski_spreker_1-1Sander Berlinski, E-commerce Strateeg

Sander is E-commerce Strateeg bij fullservice e-commerce bureau ISM eCompany. In deze rol helpt hij retailers, merkfabrikanten en groothandels met het ontwikkelen van een winnende (e-)commerce strategie en succesvolle digitale transformaties. Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in verschillende masterprogramma’s aan de Universiteit van Tilburg, is hij in staat om relevante bevindingen uit de (gedrags)wetenschap en business cases uit het bedrijfsleven succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

De 5 valkuilen waardoor u uw e-mailmarketing data niet goed in zet. 

Tijd: Nog niet bekend
Locatie: Nog niet bekend
 
U haalt niet het maximale uit e-mailmarketingdata als u enkel een nieuwsbrief verstuurt. Data is de basis voor gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Tijdens deze sessie vertelt Michelle Brinkhuis waarom u aan de slag moet het optimaliseren van uw e-mailmarketing data,  hoe u uw data optimaal toepast en tot welke verassende inzichten dit kan leiden. 
 
 
Michelle Brinkhuis_spreker2-1Michelle Brinkhuis, E-mail Marketing & Marketing automation Consultant
 

Michelle is E-mail marketeer bij ISM eCompany. In haar rol helpt zij retailers en merken met het uitdenken van de ideale e-mail marketing strategie. Na haar studie Communicatie en Multimedia design is zij bij Experian begonnen als e-mail marketeer voor partijen als KLM en KPN. Om vervolgens aan de slag te gaan bij Mailplus (Spotler) Waar zij zich heeft gespecialiseerd in aflevering, wetgeving, data infrastructuur en automation in verschillende functies. Met ruim 9 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mail marketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten. 

 
 
 
 
 
 

Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI’s en analyses

Tijd: Nog niet bekend
Locatie: Nog niet bekend

De Shopping Tomorrow expertgroep ‘Conversion Optimization’ werkt ook dit jaar weer aan een interessant onderzoeksthema met specialisten van bedrijven als Bol.com, Transavia en fonQ. Dit jaar richt de groep zich op het bepalen van de juiste KPI’s en het kiezen van effectieve analyses die leiden tot de meest krachtige inzichten. Betere inzichten over klantgedrag en de obstakels die uw klanten ervaren, betekent betere optimalisaties waarmee u meer impact realiseert. In deze sessie vertelt Loef waar de expertgroep dit jaar aan werkt en worden eerste tips gedeeld die u kunt toepassen op uw eigen conversie-optimalisatie proces.
 
Loef Kleijnmeijer_sprekerLoef Kleinmeijer, Conversie-optimalisatie Consultant
 
Loef is Conversie-optimalisatie Consultant bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarme het resultaat van webshops te verbeteren.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Over Shopping Today

Hoe blijft u bij in de razendsnel ontwikkelende e-commercebranche? Op welk gebied u ook meer wilt leren, Shopping Today bereidt u voor op de digital toekomst. Kom op 19 september 2019 naar Shopping Today om te leren, zodat uw webshop in de toekomst (nog) beter kan presteren.

Of u nou producten of diensten verkoopt, net bent begonnen of al een paar jaar meedraait, content marketeer of financieel directeur bent bij een pure player of multichannel onderneming: Shopping Today biedt u interessante kennissessies en praktische cases op uw niveau en interessegebied. 

Bekijk hier de sprekers van Shopping Today.