Data Driven Marketing Conference - voor retailers en brands

4 oktober 2018 | Van Nelle Fabriek Rotterdam 

Omnichannel 2017

 

Wat brengt de toekomst van datagedreven marketing voor online retailers en brands? Topsprekers van onder andere Bol.com en Growth Tribe spreken tijdens het gratis congres Data Driven Marketing Conference 2018 op 4 oktober. Daarnaast zijn er verdiepende kennissessies en klantcases. 

 

Direct naar:

 

4 redenen waarom u Data Driven Marketing Conference moet bezoeken:

rondje1.pngGratis kennis opdoen van topsprekers

rondje2.png
Veel praktijkvoorbeelden

rondje3.png
Ervaren topsprekers die vanuit hun specialisme ervaringen en kennis delen over online marketing

rondje4.pngNetwerken met andere CEO’s, marketeers en e-commercemanagers uit de retail of
brands


Let op: alleen e-commercemanagers en marketeers die werkzaam zijn bij een retailer of merk kunnen zich aanmelden voor dit event. 

 

Het programma

Bekijk hier het voorlopige programma met keynotes, cases, en sessies.

Keynotesprekers

Melle Moorman_Bol.comBas Jansen_Google-1

Roasts

SEO-roast
Hoe scoort uw 
webshop en organisatie op het gebied van SEO? In een roast van 30 minuten ontvangt u tips waarmee u de volgende dag direct mee aan de slag kunt. Er worden 6 roasts van elk 30 minuten gehouden. 

Adwords-roast
Ontdek of u geld verspilt met Google Adwords! In een roast van 30 minuten ziet u hoe een Adwords-consultant uw Adwords-activiteiten analyseert en u krijgt 3 optimalisatie-tips. 

Hoe meldt u zich hiervoor aan?
Na inschrijving voor het event ontvangt een bevestigingsmail met daarin een link naar het aanmeldformulier voor de roasts. Als u zich inschrijft voor de roast vragen wij enkele gegevens op om de roast zo goed mogelijk voor te bereiden. Schrijf u voor vrijdag 29 september in.

Er worden 6 roasts gehouden. Door het beperkte aantal roasts zal er vooraf een selectie plaatsvinden onder de aangemelde webwinkels. U ontvangt een e-mail over de uitslag. 

 

De locatie

Data Driven Marketing Conference vindt plaats op ons kantoor in De Van Nelle Fabriek Rotterdam.
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Veel licht, lucht en ruimte; dat was het concept in 1923 van de visionaire Van Nelle-directeur Van der Leeuw. In 2014 is de Van Nelle Fabriek als tiende Nederlandse erfgoed opgenomen op de Werelderfgoedlijst van UNESCO. Op deze bijzondere plek vindt het congres Data Driven Marketing Conference plaats.  

Schrijf u in voor Data Driven Marketing Conference