Wij zijn aanwezig bij Data Driven Commerce op 14 februari 

DataDriven_logoIn het van der Valk Hotel in Utrecht vindt op donderdag 14 februari Data Driven Commerce plaats. Tijdens dit event worden de stappen doorlopen data gedreven klantbeleving en welke stappen er gemaakt kunnen worden. Daarnaast wordt er een brug geslagen tussen marketing en techniek, waarbij techniek nog beter ingezet wordt voor het creeëren van de ultieme klantbeleving. Wij zijn aanwezig met 1 sessie.

 

Sessies en sprekers

Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

Tijd: 14.35 - 15.05
Locatie: nog niet bekend

Zonder centraal klantbeeld kunt u niet personaliseren. Op een laagdrempelige manier legt Siebren uit hoe u vanuit losse online marketingkanalen 360° klantprofielen creërt en hoe u deze inzichten omzet naar  personalisaties in de gehele klantreis. Siebren laat zien wat personalisatie oplevert en geeft tips om zelf aan de slag te gaan.

 

Siebren van Bruggen_siteSiebren van Bruggen, Team Lead Marketing Intelligence

Siebren is gefascineerd door het gedrag van consumenten en de toenemende mogelijkheden voor ecommerce om dit gedrag met data in kaart te brengen. Met zijn team achterhaalt hij dagelijks inzichten uit data om daar mee customer journeys te optimaliseren en te personaliseren. Als Team Lead Marketing Intelligence is hij bij ISM verantwoordelijk voor het opzetten en uitdragen van de Marketing Intelligence strategie.

 
 
 
 
 

Data Driven Commerce

De klant centraal zetten en het creëren van loyale klanten staat bovenaan elk strategisch plan. Hoe u dit precies doet en wat de rol van data hierin is, is echter nog niet voor iedereen even makkelijk. Want hoe kunt u met data inspelen op de klantervaring? En neemt u hiervoor de bestaande (interne) processen als startpunt, of houdt u u vast aan de reeds verzamelde klantervaringen (extern)? Of zorgt een combinatie van beide invalshoeken voor het beste resultaat?

Tijdens Data Driven Commerce 2019 doorlopen we de stappen van data gedreven klantbeleving. We staan stil bij onze ambities en doelen, nemen de huidige situatie als startpunt, rijken tools aan om uw data te analyseren en slaan hiermee een brug tussen marketing en techniek, waarbij techniek nog beter ingezet wordt voor het creeëren van de ultieme klantbeleving.

Bekijk hier de sprekers van Data Driven Commerce.