Hét SEO Fashiononderzoek 2015

Welke Fashion retailers hebben SEO al goed in orde en wat valt er nog te verbeteren?


Wij zien bij onze fashion klanten dat verkeer en omzet vanuit zoekmachines al jarenlang in de top staan. Een sterke SEO-strategie is daarom onmisbaar. Zeker als u bedenkt dat de (online) concurrentie nog steeds groeit en dat buitenlandse (online) moderetailers vaker de Nederlandse consument opzoeken.

Onze SEO-specialisten onderzochten voor Het SEO Fashiononderzoek 2015 86 moderetailers met minimaal één fysieke winkel.

 

Wat leest u in het SEO Fashiononderzoek 2015? 

rondje1.pngUitleg over welke twaalf hoofdcategorieën invloed hebben de ranking in zoekmachines 

rondje2.pngEen overzicht met alle 52 getoetste SEO-factoren

rondje3.pngDe gemiddelde SEO-scores van 86 (online) fashion retailers

rondje4.pngWelke fashion webshops vergeleken met 2013 het meest vooruit/achteruit zijn gegaan met SEO

rondje5.png

Een toekomstvisie op SEO in fashion over vijf jaar

rondje6.pngConcrete SEO-tips waarmee u zich kunt onderscheiden van uw concurrenten