De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2016

Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel?

vrouw_winkelen.jpgVrijwel elke Nederlandse (online) retailer vindt het een uitdaging om de ontwikkelingen op marketinggebied bij te blijven.

Het online landschap verandert continu. Het is daarom essentieel dat u goed uw doelgroep kent om de juiste beslissingen te maken. 

De benchmark voor modewebwinkels helpt u bij inzicht krijgen in consumentengedrag. Op basis van 16.349.799 sessies van consumenten in middelgrote en grote Nederlanse modewebwinkels krijgt u inzicht online winkelgedrag. Daarom publiceren we elk kwartaal een nieuwe benchmark. 

Wat leest u in de e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2016? 

rondje1.png
Conversiepercentages

rondje2.png
Uitvalpercentages in het bestelproces

rondje3.png
Gemiddelde orderwaarde

rondje4.png


Naar verhouding de webshopbezoeken per apparaat

rondje5.png


Naar verhouding de transacties per apparaat