ISM eCompany aanwezig bij What's going on in retailing?! 


retailing-logo.pngOp donderdag 6 april verzorgen we een sessie bij What's going on in retailing?! in Media Plaza te Utrecht. 

 

  

 

What's going on in Retailing?!

Op de 26ste editie van What’s going on in [R]etailing?! geven (inter)nationale retailers een kijkje achter de schermen en vertellen welke strategie zij voeren om loyale klanten te creëren én te behouden.

Leer van de koplopers in de markt waarom Customer Experience en het gebruik van smart, persoonlijke en blended data essentiële onderdelen zijn van de Omnichannel Customer Journey en hoe je deze in kan zetten. Ga samen met collega’s op zoek naar het retailmodel van de toekomst!

Bekijk hier het programma van What's going on in retailing?!  

 

Over de sessie:

Welk effect heeft een AdWords advertentie op uw offline winkelbezoek? Door het veranderende winkelgedrag van consumenten wordt het steeds lastiger om de daadwerkelijke ROI van Google AdWords-campagnes te bepalen. Rob van Vliet, onze Team Lead Online Advertising, gaat in op de ontwikkelingen en uitdagingen van omnichannel-winkelgedrag en hij laat zien hoe AdWords-campagnes een centrale rol in de omnichannel-strategie kunnen spelen.

 

Spreker:

Rob_van_Vliet.pngRob van Vliet, Team Lead Online Advertising

Rob van Vliet helpt in zijn rol als Team Lead SEA Consultant bedrijven om  de omzet  van hun webshop te verhogen met effectieve online advertising campagnes.

Hij is gespecialiseerd in onder andere Google Adwords, Bing Advertising,  Criteo en datafeed marketing. Rob is een resultaatgerichte consultant die  gedreven door data  de online advertising kanalen van klanten als Lucardi,  OPEN32 en Duifhuizen optimaliseert.