Webinar: verhoog de conversie met deze tips voor mobiele usability-optimalisatie

mobiel in een restaurant snippet.png

Bezoekers rekenen af met webshops die niet goed presteren op smartphones. Een onduidelijk menu of verstopte call-to-actions: voorbeelden van boosdoeners waardoor bezoekers een webshop verlaten. Zonde, want zo lekt omzet weg.

Maar we hebben goed nieuws: Danny Loeffen, onze webanalytics & Conversie-optimalisatie Consultant, geeft een gratis webinar over mobiele usability-optimalisatie. Hij geeft praktische tips en voorbeelden waarmee u uw webshop op mobiel verder kunt optimaliseren. Deze inzichten komen voort uit ons eigen usability lab, wetenschappelijke onderzoeken, psychologie en techniek.

Na deze webinar zijn hogere conversiepercentages voor u binnen handbereik. Dan zullen ze niet langer afrekenen met uw webshop, maar bij uw webshop!

Na deze webinar

  • Kunt u nieuwe hypothesen opstellen om te A/B testen
  • Kunt u verbeteringen ontdekken in uw eigen mobiele webshop
  • Kunt u direct aan de slag met de oplossingen van Danny
  • Kunt u de gebruikservaring verbeteren (en dus de conversie)


Waar en wanneer

Waar: makkelijk vanachter uw bureau

Wanneer: donderdag 24 augustus, om 14.30 uur (tot ± 15.30 uur)

 

Meld u aan

De webinar is gratis. U kunt dan natuurlijk ook al uw vragen stellen. Als u zich voor de webinar aanmeldt, dan reserveren we uw digitale plek. Graag tot dan!

Spreker

 
Danny site-1.pngDanny Loeffen, Webanalytics & Conversie-optimalisatie Consultant

Danny is specialist op het gebied van onder andere uit het uitzetten van- en adviseren op het gebied van full-service conversie-optimalisatie trajecten.

Ten grondslag hieraan ligt het volledig doormeten van bezoekersgedrag (Google Analytics & Google Tag Manager), diepgaande data-analyses, onsite klantfeedback, gebruikersonderzoeken, heatmapping en een bak aan ervaring. Dit alles draagt bij aan gefundeerde hypothesen ten behoeve van A/B-testen of direct doorvoeren van verbeteringen op het gebied van usability en persuasion.