[Webinar] Hoe bouwt u een succesvolle omnichannel-infrastructuur?

Businessman thinking of a Cloud Computing diagram on the new computer as concept.jpegVrijwel elke (online) retailer droomt van de ultieme customer experience, maar komt allerlei hindernissen tegen.  Zoals legacy van systemen waardoor niet alles goed op elkaar aangesloten kan worden. Zonde.

Het ontwikkelen van een omnichannel ICT-architectuur is noodzakelijk voor het leveren van de ultieme customer experience. 

Maar hoe ontwikkelt u zo'n structuur precies? Waar moet u op letten? Remco Dekkers is onze CTO. Hij legt u tijdens deze gratis webinar uit hoe u een eenvoudig een omnichannel ICT-architectuur ontwerpt en waar u op moet letten. 
 
 Belangrijke informatie
  • Datum: 8 juni
  • Tijd: 14.30 - 15.30 uur
  • De webinar wordt gegeven in het Nederlands

De webinar duurt ongeveer 45 minuten. Aan het einde van het webinar is er kort tijd voor uw vragen. 

 

Na deze webinar weet u:

rondje1.png Hoe u een omnichannel-infrastructuur ontwikkelt

rondje2.png Hoe u de juiste IT-systemen selecteert

rondje3.png    Hoe u zorgt dat de systemen en de customer journey goed samenwerken

 

Spreker

Remco_Dekkers.pngRemco Dekkers, CTO ISM eCompany

Remco werkt sinds 1996 bij ISM eCompany. Hij is begonnen als Developer van media applicaties en websites. Later heeft Remco de afdeling productontwikkeling opgezet en aangestuurd. In 2005 heeft Remco het deleopment center in Oekraïne opgezet en in 2014 in Sri Lanka.

Remco is nu verantwoordelijk voor de platform afdeling waar de bouw, hosting en onderhoud uitgevoerd.

De passie van Remco ligt bij het inzetten van technologie ter ondersteuning van de business en het neerzetten van een goed opererende organisatie.