[Webinar] Een succesvolle integratie tussen e-mailmarketing en social media advertising

social-media-763731_1920.jpg

Het integreren van e-mail en social media levert voordelen op voor beide kanalen. Denk hierbij aan het uitwisselen van data zodat de campagnes via beide kanalen beter worden en daardoor exponentieel meer klanten genereren. Toch passen weinig (online) retailers of merken dit toe.
 
Als u wel uw e-maildatabase wilt laten groeien en Facebook-advertenties wilt die opvallen, relevant zijn en resultaten opleveren, dan is deze webinar een must om te volgen.   

Op donderdag 4 mei om 14.30 uur geeft Marissa de gratis webinar over een succesvolle integratie tussen e-mailmarketing en social media advertising. 

 

Belangrijke informatie

  • Datum: 4 mei
  • Tijd: 14.30 - 15.30 uur
  • De webinar wordt gegeven in het Nederlands

De webinar duurt ongeveer 45 minuten. Aan het einde van het webinar is er kort tijd voor uw vragen. 

Waarom deze webinar volgen?

Na deze webinar kunt u een strategie uitwerken waarbij e-mailmarketing en social media advertising met elkaar ge├»ntegreerd zijn met als doel het versterken van beide kanalen. Daarnaast weet u hoe u de resultaten hiervan goed kunt doormeten en analyseren.

Wat leert u in deze webinar?

rondje1.pngHoe u e-mailmarketing en social media succesvol met elkaar kunt combineren

rondje2.pngHoe u de resultaten kunt meten en analyseren

rondje3.png  Hoe u door de inzet van social media de e-maildatabase kunt laten groeien 

 

Spreker


Marissa.pngMarissa Koolwijk, Social Media Advertising Consultant  

Marissa is opgegroeid met MSN en Hyves, tijdens haar studie heeft ze zich meer verdiept in social media en inmiddels is ze dagelijks bezig met het beheren van campagnes op social media. Van indrukwekkende brandingcampagnes tot kleinschalige advertenties gericht op verscheidene doelen.

Als Social Media Advertising Consultant werkt Marissa aan socialmediacampagnes voor klanten als Vingino, Duifhuizen, Lucardi en Zinzi.