Shopping Today op 21 september 2017

Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de e-commercebranche? Dat kan op Shopping Today, een event in De Frabrique in Utrecht georganiseerd door Thuiswinkel en BBP Media. Ook ISM eCompany is aanwezig met twee sessies. 

 


Sessies en sprekers
De tijden van de sessies zijn nog niet bekend.

Datagedreven conversie-optimalisatie mobiel - proces, cases en tips

Is jouw conversie op mobiel zo laag in vergelijking met desktop? Dan laat je veel kansen liggen, want iedere mobiele e-Commerce site zit vol learnings en veel kansen voor conversieverhoging. Maar hoe pak je mobiele optimalisatie aan? Jurjen Jongejan leidt je namens de expertgroep ‘conversie-optimalisatie’ van Shopping Tomorrow door een aantal mobiele praktijkcases van datagedreven (online) retailers. Verder deelt Jurjen praktische tips over test prioritering en het inrichten van een testing- en personalisatieproces op mobiel. Na deze sessie zit je gegarandeerd vol inspiratie en begrijp je dat mobiel geen oriëntatie device is. En je begrijpt dat je veel omzet op mobiel laat liggen.

Jurjen.pngJurjen Jongejan, Sr. Conversie-optimalisatie Consultant

Jurjen Jongejan is manager, spreker, blogger, maar vooral: conversie-optimalisatie specialist. Hij heeft ruim 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie. Hij helpt (online) retailers en merken om de conversie structureel te verhogen. Jurjen is een veel gevraagd spreker en is auteur van  het boek ‘Meer omzet met je webshop, in 4 stappen naar een hogere conversie’. Het boek over conversie-optimalisatie is een bestseller en genomineerd voor ‘Managementboek van het jaar’.

Jurjen richtte bij ons de online marketingafdeling op en geeft als Online Marketing Director leiding aan een team van ruim 35 e-commerce marketeers.
 
Jurjen vertegenwoordigt als voorzitter de expertgroep Conversie-optimalisatie van het onderzoeksprogramma Shopping Tomorrow en helpt het vakgebied verder ontwikkelen.
 
 
 

Hét stappenplan voor een toekomstbestendige omnichannel strategie

Een toekomstbestendige omnichannel strategie bepalen is essentieel voor uw e-commerce succes, maar in de praktijk niet altijd eenvoudig. Voor veel organisaties roept dit vragen op als “Hoe pak ik het aan? Waar moet ik beginnen? Hoe zorg ik dat ik niets over het hoofd zie? En wat zijn de mogelijke uitdagingen die op mijn pad komen?”

Tijdens de presentatie worden deze en nog veel meer vragen over uw omnichannel strategie beantwoord. In een half uur komen de belangrijkste stappen, uitdagingen en oplossingen aan bod zodat u direct aan de slag kan met het vergroten van uw e-commerce succes.

Sander bw highres.pngSander Berlinski, Digitaal Strateeg

Sander is Digitaal Strateeg bij ISM eCompany. In zijn rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken van de ideale omnichannel strategie.

Als voormalig docent kanaalmanagement, strategisch marketingmanagement en digitale strategieën in verschillende masterprogramma’s aan Tilburg University, is hij in staat om relevante bevindingen uit de wetenschap en het bedrijfsleven aan elkaar te koppelen in zijn werk en presentaties.